Kiedy zrozumiesz ból i zaczniesz pomagać swoim klientom. Zaczynasz zdawać sobie sprawę, że to co masz do zaoferowania, jest BEZCENNE. W jaki sposób możesz im pomóc? Zapoznaj się z poniższym przykładem i poznasz czym jest growth hacking.
Szybki przykład: krzesło kosztuje 2.000 zł. Przyznasz, że to absurdalna kwota do wydania na proste krzesło biurowe. Zwłaszcza, gdy alternatywę wysokiej jakości można uzyskać za kilkaset złotych. W końcu można było zapłacić i 250 zł za krzesło.
Jaki jest sekret? Dlaczego ktoś woli zapłacić dziś 2.000 zł za krzesło, niż 250 zł?
Pierwsze skojarzenie? “Pewnie snob”, “Sprzedawca wcisnął mu towar”… tymczasem TO krzesło zmniejszy ból! Historie sprzedają!
Oczywiście wydanie 2.000 zł na krzesło biurowe to szaleństwo, zaś wydanie 2.000 zł na złagodzenie bólu szyi, pleców, czy głowy jest BEZCENNE.
Bez względu na to, jak dużą masz konkurencję, Twój klient ma do wyboru SETKI alternatyw.
Dlaczego miałby wybrać właście Ciebie ?! Ponieważ ROZWIĄŻESZ konkretny problem. JEGO problem.
Growth Hacking i odpowiednio dobrana strategia przyciągają ruch do Twojej strony internetowej, sklepu, czy strony na facebook. Gdy połączysz programowanie z marketingiem i historią, dostrzeżesz że nie było sensu wydawania takiej ilości pieniędzy na reklamę. Wystarczy, że Twój produkt faktycznie rozwiązuje problem klienta i możesz liczyć na dalsze rekomendacje.
Im bardziej budujesz marketing wokół TEGO, tym bardziej Twoja konkurencja staje się nieistotna i TY wygrywasz.
Czy temat jest dla Ciebie interesujący? Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj w tej książce.
Masz pytania? Z chęcią pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu. Wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość, odezwiemy się.