Jak pozyskać klientów do firmy w internecie?

W zwiększeniu dochodów Twojej firmy oraz w jej dynamicznym wzroście może być pomocny growth hacking. Jest to technika marketingowa działająca wielokierunkowo, której najważniejszym celem jest zwiększenie siły Twojej marki, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Jakie techniki są stosowane w growth hackingu do pozyskiwania nowych klientów? 

Identyfikacja wizualna firmy

Wszystkie elementy wizualne Twojej firmy, to znaczy między innymi logo, czy strona internetowa powinny ze sobą idealne współgrać. Wtedy Twoi potencjalni klienci od razu zauważą, że masz dokładnie przemyślaną wizję rozwoju Twojej firmy. Specjalista od growth hackingu może Ci pomóc na przykład w stworzeniu zapadającego w pamięć logo oraz strony internetowej, która będzie intuicyjna. Pewnie nie raz w życiu zdarzyło Ci się wejść na stronę, na której spędziłeś maksymalnie kilkanaście sekund. Niewłaściwie zrealizowane strony mają to do siebie, że mają monotonną grafikę, kolorystykę oraz bardzo trudno cokolwiek na nich znaleźć.

Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej to kolejna usługa, która jest związana z growth hackingiem. Dobra widoczność strony internetowej to większe zainteresowanie Twoimi produktami. Optymalne pozycjonowanie Twojej strony internetowej polega na tym, aby znalazła się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Specjalista od pozycjonowania będzie doskonale wiedział, jak dopasować słowa kluczowe, aby Twoją markę, mogła znaleźć jak największa ilość potencjalnych klientów.

Linki sponsorowane – Google Ads

Linki sponsorowane są kolejną metodą przyciągnięcia do siebie nowych klientów. Dzięki nim możesz zwiększyć swoją widoczność w sieci. Samodzielne poprowadzenia takiej kampanii marketingowej jest trudne, ponieważ musisz odpowiednio określić grupę odbiorców oraz sposób reklamowania Twoich usług. Należy również wyznaczyć listę słów kluczowych, po wpisaniu których strona Twojej marki się wyświetli zainteresowanym osobom. Kampanie Google Ads to też jedno z zadań growth hackingu

Masz pomysł, ale obawiasz się czy będzie skuteczny?
A może szukasz podpowiedzi?
Rekomendujemy konsultacje.

Poprzedni wpis
Zalety współpracy z influencerem
Następny wpis
Jak przekonać klientów do zakupów w sklepie internetowym?